نوشته شده توسط : حسین نقنه




USDownloader Plus 1.3.5.61 دانلود منیجر ابزاری بسیار کارآمد برای کاربران اینترنت می باشد . این برنامه با نام شایر دانلودر برنامه ای بسیار جالب می باشد و علتش هم این بود که شما بوسیله این نرم افزار می توانید لیستی از لینک های راپید شایر و . . . را به آن داده و آن برای شما همزمان دانلود می کند که این بسیار مناسب برای لینک هایی زیاد می باشد . دیگر با این برنامه نیاز نیست مدت زمان زیادی صبر کنید تا دانلود تمام شود و مدت خاصی بگذرد و بعدی را شروع کنید بلکه می توانید همزمان چندین لینک را دانلود کنید . در مورد پهنای باند نیز همانطور می باشد . این نرم افزار نیاز به نصب (اینیستال) هم ندارد و شما میتوانید آن را در هر کجا نیز اجرا کنید .
اما در مورد سایت هایی که این نرم افزار آنها را پشتیبانی می کند . این سایت ها عبارتند از:
rapidshare, MegaUpload, filefactory, filespace, getfile, savefile, sendspace, turboupload, zshare, و . . . .
لذت ببرید!


:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




JDownloader نرم افزار مدیریت دانلود جدید کد باز و قدرتمندی است که قابلیتهای قدرتمند و متنوعی برای دانلود فایلهای مختلف ارائه می نماید. این نرم افزار قابلیتهای خود را در زمینه مدیریت دانلود از سیستم های جاری چندگانه موازی، شناسایی Captcha، استخراج خودکار فایل و بسیاری زمینه های دیگر ارائه می نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader کاملا رایگان می باشد، به علاوه بسیاری از وبسایت های دارای پیوندهای رمزنگاری شده (link encryption) به عنوان مثال سایتهایی که با دریافت درخواست مبنی بر دانلود فایل، آنها را به اصطلاح Redirect می کنند، مورد پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند، بنابراین تنها لازم است برای دانلود از اینگونه سایتها، لینک های رمزنگاری شده را درون کپی نمایید و بقیه کارها را نرم افزار بصورت خودکار انجام می دهد. همچنین این برنامه قابل وارد نمودن فایلهای CCF, RSDF و فایلهای جدید DLC را دارا می باشد. با استفاده از Jdownloader دانلودهای شما با سرعتی بسیار بیشتر انجام خواهند شد.




:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




VDownloader 3.0.733 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




BitTorrent چیست؟

اولین برنامه کاربردی BitTorrent به زبان Python نوشته شد و source code آن با ورژن ۴٫۰ تحت لیسانس BitTorrent open source ارائه شد. تعداد زیادی از کلاینت‌ها (نرم افزارها) با زبان‌های مختلفی برای اجرا بر روی پلت فورم‌های مختلف، نوشته شده‌اند. BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند.


قابليتهاي كليدي نرم افزار BitTorrent :
- حجم کم برای کلاینت
- شناخت سیستم های نظیر به نظیر محلی
- قابلیت زمان بندی پهنای باند
- قابلیت تنظیم پهنای باند در تورنت ها
- قابلیت دانلود RSS
- بدون هیچ گونه Spy-ware
- و ..


:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

نرم افزار رایگان و قدرتمند مدیریت دانلود - Orbit Downloader

Orbit Downloader 4.0.0.5 Final یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.




:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

HiDownload نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند

HiDownload Platinum 7.972 نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد!

 



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: HiDownload Platinum 7 , 972 ,
:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Internet Download Accelerator 5.9.2.1249 برنامه اي بسيار قدرتمند براي مديريت دانلود هاي شما، اين نرم افزار با محيطي بسيار ساده و در عين حال قدرتمند ميتواند سرعت دريافت فايلهاي شما را تا 500% افزايش دهد. اين برنامه با تكنولوژي خاص خود ميتواند فايلها را به تكه هاي كوچكي تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه اين عمل باعث پيدايش سرعت دانلود ميباشد. و همچنين با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا ميبرد. كه ميتوانيد به راحتي از پروتكل هاي Http ، Https ، Ftp به راحتي و با سرعت بالا فايل دريافت كنيد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت دريافت پوسته براي زيبا ترشدن محيط نرم افزار و همچنين قابليت سفارشي شدن و دريافت پلاگين براي برنامه ميباشد. برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. اين نرم افزار قابليت همگام سازي با انواع مرورگرهاي موجود از جمله Internet Explorer, Nescape, Mozilla and Opera  و... ميباشد. قابليت مهم ديگر اين نرم افزار سازگاري كامل با زبان شيرين فارسي ميباشد كه شما ميتوانيد به راحتي با اين نرم افزار كار كرده كه تمام منوها، پيغامها و ... را به صورت فارسي مشاهده نماييد.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Fresh Download 8.64 نرم افزار مدیریت دانلود با کاربری ساده و سریعی می باشد که سرعت دانلودهای شما از اینترنت مانند نرم افزارهای رایگان مورد علاقه شما و نرم افزارهای به اشتراک گذاشته رایگان، فایلهای صوتی MP3، فایلهای فیلم، مجموعه عکس ها، وغیره را به میزان موثری و تا میزان ۴ برابر واقعی افزایش می دهد. برخلاف هر نرم افزار مشابه دیگری، این برنامه ۱۰۰% رایگان بوده و عاری از هر گونه بنر تبلیغاتی مزاحم مانند نرم افزار مدیریت دانلود DAP که باعث کاهش پهنای باند وسرعت دانلود شما می گردد و نیز عاری از از هرگونه نرم افزار جاسوسی و بدافزار می باشد. این ابزار از چهار کانکشن برای هر فایل برای دسترسی به بالاترین سرعت دانلود ممکن استفاده می نماید. Fresh Download به شمااین امکان را می دهد تا چندین کانکشن ایجاد نموده، دانلود خود را موقتا متوقف نموده و مجددا از سرگیری نمایید، بصورت بی نظیری با مرور گر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، موزیلا، و اپرای شما یکپارچه می گردد، و به شما امکان زمان بندی فایلهای خود را نیز می دهد تا دقیقا در زمانهای مشخص شده توسط شما عملیات دانلود انجام گردد. علاوه بر این این نرم افزار از پراکسی سرور برای پروتکل های HTTP و اف تی پی پشتیبانی می نماید و یک گزینه جدید برای افزودن دکمه میانبر FDنرم افزار در نوار اینترنت اکسپلورر دارا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




YouTube Downloader 2.6.5 ابزاری است ساده جهت Download کردن video ها از youtube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با paste کردن url مورد نظر از یک video در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش flash video ها نداشته و تنها با استفاده از media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .
 

 



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1008
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




Hulu Downloader 2.4.4.5  نام یک ابزار قدرتمند ویندوز است که دریافت فیلم های فلش را برای شما آسان می کند. فیلم های Hulu را می توانید با این نرم افزار از اینترنت دریافت نمایید ، آن ها را در هارد دیسک خود ذخیره نموده و هرجا و هر زمانی که خواستید آن ها را پخش کنید. این نرم افزار در پس زمینه به فعالیت خود می پردازد و فیلم ها را بدون هیچ دردسری برای شما دانلود می کند. کار اصلی این نرم افزار در دانلود کردن فیلم های Hulu ، برنامه های تلویزیونی Hulu می باشد. با این نرم افزار حتی قادر خواهید بود به مدیریت ، تبدیل ، تعمیر و اجرای ویدیوهای Hulu و سایر فایل های flv بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 1201
|
امتیاز مطلب : 102
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد