نوشته شده توسط : حسین نقنه

یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




VDownloader 3.0.733 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

HiDownload نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند

HiDownload Platinum 7.972 نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد!

 



:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: HiDownload Platinum 7 , 972 ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه




JDownloader نرم افزار مدیریت دانلود جدید کد باز و قدرتمندی است که قابلیتهای قدرتمند و متنوعی برای دانلود فایلهای مختلف ارائه می نماید. این نرم افزار قابلیتهای خود را در زمینه مدیریت دانلود از سیستم های جاری چندگانه موازی، شناسایی Captcha، استخراج خودکار فایل و بسیاری زمینه های دیگر ارائه می نماید. نرم افزار مدیریت دانلود Jdownloader کاملا رایگان می باشد، به علاوه بسیاری از وبسایت های دارای پیوندهای رمزنگاری شده (link encryption) به عنوان مثال سایتهایی که با دریافت درخواست مبنی بر دانلود فایل، آنها را به اصطلاح Redirect می کنند، مورد پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند، بنابراین تنها لازم است برای دانلود از اینگونه سایتها، لینک های رمزنگاری شده را درون کپی نمایید و بقیه کارها را نرم افزار بصورت خودکار انجام می دهد. همچنین این برنامه قابل وارد نمودن فایلهای CCF, RSDF و فایلهای جدید DLC را دارا می باشد. با استفاده از Jdownloader دانلودهای شما با سرعتی بسیار بیشتر انجام خواهند شد.




:: موضوعات مرتبط: +اینترنت , -مدیریت دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 825
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 20 دی 1389 | نظرات ()