نوشته شده توسط : حسین نقنه

Aztec Tribe بازی بسیار جالب و سرگرم کننده ای می باشد که شما در آن توسط Eons که یکی از افراد قبیله می باشد انتخاب می شوید تا محل مناسبی را برای برقراری سرزمین جدیدی برای قبیله پیدا کنید. شما در این راه باید سختی های بسیاری را متحمل شوید ، به عنوان مثال ممکن است در هنگام جستجوی یک سرزمین با دشمنان بسیاری روبه رو شوید که باید آن ها را نابود و از پای در آورید. یکی از علت هایی که قبیله شما تصمیم به مهاجرت به سرزمین دیگری را گرفته است ، وجود دشمنان بسیار و حمله ی متداول آن ها به قبیله می باشد. پیش از اینکه قبیله شما دشمنانی را داشته باشد ، شما در سرزمینی بسیار آرام با لذت زندگی می کردید. شما در هنگام جستجو باید به کشف معادن و منابع مختلفی که سر راهتان قرار دارد بپردازید تا از لحاظ مادی نیز قبیله تان را ثروتمند کنید و آن ها بتوانند به راحتی سرزمین جدشان را پایه گذاری کنند. پس از به پایان رساندن این ماموریت ، شما به یک استراحت طولانی مدت احتیاج خواهید داشت که افراد قبیله تمامی مقدمات را فراهم نموده اند و منتظر بازگشت شما از این ماموریت هستند.

aztecgame بازی استراتژیک جذاب Aztec Tribe 1.0.6

 

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرا:
Windows XP or Windows Vista
Processor: 1,5 GHz Pentium 4, AMD Athlon 1500+ or higher
Memory: 256 MB
Hard Disk Space: 300 MB
Video: Nvidia GeForce FX 5600, ATI 9500, Intel GMA 950 or higher
Sound: An OpenAL compatible sound card
DirectX®: ۹٫۰cAn



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6 را که هفته پیش نسخه کامل شده و کرک کامل آن در اینترنت منتشر شد را هم اکنون می توانید در میان سایت های ایرانی برای اولین بار از سایت دانلودها دریافت نمایید . این بازی مربوط به لشکرکشی های زمان قدیم می باشد که چندین فرمانده نقاط مختلف جنگ را بر عهده می گیرند و قبل از شروع حمله باید برنامه ریزی ، سلاح ها و تمامی کار های یک فرمانده بر عهده شما هست ، این بازی کاندیدای بهترین بازی استراتژیک-جنگی برای سال ۲۰۰۹ شده است . اگر شما هم از این بازی راضی بودید می توانید به آن رای دهید.

dyn2 بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6

 



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

ر این بازی زیبا و جذاب ابتدا شما شهری را بنا می کنید و سپس به ساخت خانه های مسکونی و صنعتی، مراکز تجاری و کارخانجات، پارکها و مراکز تفریحی مانند سینما، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز، گسترش پایانه های حمل و نقل و راهداری، احداث خط آهن و صنایع هوایی و فضایی، تاسیس بیمارستانها و مراکز بهداشتی و … می پردازید. در واقع شما باید شهردار این شهر باشید و تلاش کنید که محیط شاد و بدون مشکلی را برای شهروندان خود مهیا کنید. تولید کالا و تحویل آن به مراکز خرید، تجارت با کشورهای همسایه و اجرای ساخت و سازها و … به شما کمک می کنند که درآمد کسب کنید و شهر خود را پیشرفته تر نمایید. برای اینکه به اهداف خود برسید باید حساب شده و دقیق عمل کنید تا کسری بودجه پیدا نکنید هر چند که یکی از وظایف شما مقابله با بحرانهایی مانند بحرانهای اقتصادی، ازدیاد جمعیت، عواقب بلایای طبیعی و … است. رمز موفقیت شما در این بازی دستیابی توازن بین پارامترهای زمان ، درآمد ، محیط زیست ، جمعیت ، و شادی است. این بازی در ۵۰ مرحله و ۵ پلان اجرا می شود.

virtual بازی جذاب و استراتژیک Virtual City 1.0

 

مشخصات بازی:
- اجرای بازی در ۵۰ مرحله و ۵ پلان شامل شهرهای کلرادو، کالیفرنیا، میشیگان، مونتانا، نیویورک
- دارا بودن ۱۸ ماموریت مجزا
- دارا بودن بیش از ۵۰ نوع ساختمان
- برخورداری از ۲۵ مرکز تجاری و حمل و نقل
- برخورداری از ۱۶ دستاورد مختلف برای کسب درآمد
- و …

سیستم مورد نیاز:
Windows 2000/XP/Vista
DirectX 9
800 MHz
256 MB RAM
Resolution: 1024×۷۶۸ Fullscreen/Windowed/Desktop



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

این بازی یک بازی شبیه ساز استراتژیک است.در این بازی شما می توانید برای خودتان یک تفریحگاه ساحلی را طراحی و بسازید همچنین مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است. این بازی دارای ۶۰ مرحله جذاب و سرگرم کننده دارد.

miami بازی استراتژیک تفریحگاه ساحلی   Build It Miami Beach Resort FINAL

 



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

بازی روستائیان مجازی یک بازی استراتژیک و بسیار زیبا و سرگرم کننده می  باشد که شما میتوانید در آن روستا برپا کنید و با تمامی افراد آن کار کنید و یک روستای مدرن بسازید. این بازی دارای انواع مراسم ها و جشنها,برداشت محصول, و…می باشد. انسان های این بازی در جزیره ای در حال زندگی هستند و می خواهند با کمک شما زندگی را در جزیره شروع کنند و روستا بزنند! باید غذا پیدا کردن،آتش درست کردن، کشاورزی و … را به آنها بیاموزید تا به تدریج بتوانند پیشرفت کنند و کارهای بزرگتری انجام دهند ! حواستان باشد که وقتی شما هم بازی نمی کنید زمان بازی در حال گذر است و اگر مدتی بازی نکنید خواهید دید که کل جزیره از گرسنگی تلف شده اند ! بازی دارای گرافیک عالی می باشد و تیم آی آر مهر امیدوار است شما از این بازی لذت کافی را ببرید.

anew نسخه جدید بازی روستائیان مجازی   Virtual Villagers: A New Home

 



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Two Worlds 2 یک بازی RPG و ادامه ی بازی Two Worlds که سال ۲۰۰۷ منتشر شد میباشد و برای  Windows, MacOSX, PS3, X360 منتشر شده است. ابتدا این بازی Two Worlds: The Temptation داشت و قرار بود دومین Expansion Pack برای بازی two worlds باشد اما تصمیم گرفته شد که به عنوان یک بازی کامل و با موتور جدبد ساخته بشود. موتور جدید این امکان را میده که بازی به طور همزمان برای PC و کنسول ساخته بشود همچنین گفته شده که موتور جدید قدرت های زیادی را که بازی های امروز بوق و کرنا میکنند را داراست، مناظر زیبا، مناطق خاص، فیزیک واقعی همه قسمت هایی از این دید جدید هستند. سازندگان بازی هم اعلام کرده اند که قسمت multiplayer را میتوانید به صورت Competitive و یا Cooperative انجام بدهید. یک بار دیگر شما به عنوان یک انسان که که the hero هست بازی میکنید و موقع ارتقاع لول شما میتوانید در مهارت خاصی تخصص پیدا کنید و یا امتیاز ها را بین مهارت های مختلف تقسیم کنید، شما به اجبار Class خود را در اول بازی انتخاب نمیکنید بلکه در طی بازی شخصیت شما شکل میگیرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

twowII cover دانلود بازی بسیار زیبای Two Worlds II

 



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها : بازی Two Worlds 2٬خرید آنلاین بازی Two Worlds 2٬خرید پستی بازی Two Worlds 2٬خرید پستی بازیTwo Worlds: The Temptation٬دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Two Worlds 2٬دانلود با لینک مستقیم Two Worlds 2٬دانلود با لینک مستقیمTwo Worlds: The Temptation٬دانلود بازی Two Worlds 2٬دانلود بازیTwo Worlds: The Temptation٬دانلود مستقیم بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Divinity II : The Dragon Knight Saga جدیدترین سری بازی های اکشن نقش آفرینی فوق العاده زیبای Divinity ساخته استودیوی بازی سازی توانمند Larian Studios برای پلتفرم های PC و Xbox 360 می باشد که بی شک یکی از زیباترین و بی رقیب ترین بازی های ژانر خود می باشد و شامل ماجراجویی های اصلی نسخه “Ego Draconis” و بسته مکمل آن با عنوان “Flames of Vengeance” می باشد وطی آن ماجراجویی های جدید Dragon Knight داستان حماسی بازی را ادامه می دهد و بیش از دهها سعت گیم پلی جذاب و مهیج به همراه گرافیک فوق العاده زیبا به آن می افزاید. داستان بازی در سرزمین Rivellon، دنیایی خیالی که مورد هجوم جنگی ویران کننده شده است روی می دهد، پس از خاتمه ” نبرد بزرگ “، انجمن Dragon Slayers فقط دشمن شماره یک آنها، یعنی شوالیه های اژدها، کسانی که قهرمان الهی آنها را کشته بودند را تحت نظر داشتند، اما در تمام این مدت دشمن اصلی ، “حلقه سیاه ” (Black Ring) در زیر زمین شد می کرد و آماده حرکت بعدی، می شد وبرای فرمانده آنان بصورت خستگی ناپذیری نقشه هایی با اهداف کاملا نابودکننده طرح ریزی می نمود، ت اینکه روزی حادثه ای روی داد که برای همیشه تاریخ سرزمین جادویی Rivellon را تغییر داد، یک شوالیه اژدهای در حال مزگ نیروهای خود را به عضوی از انجمن Dragon Slayers داد تا از آنها برای نابودی حلقه سیاه استفاده نماید، حال شما به عنوان آخرین وارث ” شوالیه های اژدها “، بایستی نیروهای خود را برای خاتمه بخشیدن به تهدیدی که برروی سرزمین شما سایه افکنده است، جمع آوری نموده و از آنها به بهترین نحوممکن استفاده نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

divinity2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Divinity 2: The Dragon Knight Saga



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها : بازی Divinity 2: The Dragon Knight Saga٬خرید آنلاین بازی Divinity 2: The Dragon Knight Saga٬خرید پستی بازی Divinity 2: The Dragon Knight Saga٬خرید پستی بازی الهیات ۲ : حماسه شوالیه اژدها٬دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Divinity 2: The Dragon Knight Saga٬دانلود با لینک مستقیم Divinity 2: The Dragon Knight Saga٬دانلود با لینک مستقیم الهیا ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

James Bond 007: Blood Stone جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار و زیبای مامور ۰۰۷ ، جیمز باند افسانه ای می باشد که این بار در ژانر اکشن ماجراجویی توسط استودیوی بازی سازی Bizarre Creations با حال و هوا و گیم پلی ای متفاوت و جذابتر ساخته شده است قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرم های مختلف PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS,  و  Microsoft Windows توسط کمپانی پرآوازه Activision منتشر گردد. باردیگر توطئه بین المللی در حال شکل گیری است، محرمانه ترین پروژه بیوشیمیایی بریتانیا در دستان گروهی تبهکار افتاده است و تنها مرگبارترین مامور ملکه بریتانیا، یعنی جیمز باند می تواند توطئه این راز را برملا و خنثی نماید. با پشت سرگذاشتن لایه های متعددی از افراد فاسد، در نقش جیمز باند در تعقیبی گسترده و جهانی که شما را مجبور به نبرد برروی زمین، دریا و هوا در شهرهای آتن، استانبول، موناکو و بانکوک می نماید شرکت می نمایید و با انجام هر ماجراجویی که عمق و گستردگی توطئه را بیشتر فاش می نماید در می یابید که هیچ چیز آنگونه که به نظر می رسد نیست. 

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

jamesbond cover دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها : بازی James Bond 007: Blood Stone٬خرید آنلاین بازی James Bond 007: Blood Stone٬خرید پستی بازی James Bond 007: Blood Stone٬خرید پستی بازی جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین٬دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی James Bond 007: Blood Stone٬دانلود با لینک مستقیم James Bond 007: Blood Stone٬دانلود با لینک مستقیم جیمزباند ۰۰۷ سنگ خونین٬دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

Shank نام شخصیت اول بازی است. او یک گاوچران حرفه ای است . عده ای از خلاف کاران مکزیکی به وی نارو زده و مشکلات بسیاری را برای وی به وجود آورده اند. اما همکنون وقت انتقام است. Shank همه چیز را رها کرده است و هدفی جز انتقام ندارد. او سراپا خشم و کینه است. او تصمیم دارد از کوچکترین این افراد شروع کرده تا به رییسشان برسد و تک تک آنها را از دم تیغ بگذراند. همان طور که می بینید داستان بازی بسیاری کلیشه ای است و هیچ گونه فراز و نشیبی ندارد. شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که Marianne Krawczyk نویسندگی این عنوان را بر عهده دارد. وی کسی بود که در نوشتن داستان سری خدای جنگ هم دست داشت.
اما هیچ کدام این حرف ها دلیل بر بد بودن داستان بازی نیست و داستان Shank از جمله عواملی است که شما را به ادامه بازی ترقیب می کند.
روایت بازی نیز در نوع خود خوب است و می توان آن را قابل قبول دانست. هسته اصلی روایت داستان بر پایه دموهای بین بازی است. این دموها که با پیشروی در مراحل برایتان نشان داده می شوند در نوع خود بسیار جذاب اند. در مورد شخصیت پردازی کارکترها نیز می توان گفت شخصیت پردازی قابل قبولی را شاهد هستیم. و مخصوصا خوده شنک از شخصیت پردازی خوبی برخوردار است و تا مدتی شما با او رفیق خواهید شد. از جمله نقاط ضعف این بخش این است که اشاره ای به حوادثی که در گذشته برای کارکتر ها افتاده نمی شود و به همین علت برخی نقاط داستان تاریک می مانند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی |

shank cover دانلود بازی بسیار زیبای Shank

 
گیم پلی بازی:
بازی شنک مانند اکثرا بازی های اکشن امروزی پر از خشونت است. به گونه ای که شما می توانید دشمنان خود را به طرق گوناگون نابود کنید. آنها را تکه تکه کرده و یا تیر باران شان کنید یا مثلا با یک ضربه زیبا کار او را تمام کنید و کارهای از این قبیل در بازی زیاد پیدا می شود که بسیار لذت بخش هم هستند.
سلاح های بازی را می توان به دو نوع سرد و گرم تقسیم کرد. سلاح های سرد که مختص خود شنک هستند بازی شامل یک دشنه کوچک ولی کارآمد , نوعی شمیشر که واقعا در طول مراحل به کمکتان می آید و نوعی سلاح که شبیه اره برقی است و مهم ترین سلاح شنک به شمار می رود.
سلاح های گرم بازی نیز شامل انواع تفنگها از یوزی گرفته تا شاتگان را شامل می شود که کشتن با این سلاح ها نیز بسیار لذت بخش است.
شما همچنین می توانید با ترکیب ضربات این سلاح چند ضرب های بسیار زیبایی خلق کنید و لذت فراوانی از بازی ببرید. چند ضرب های شنک بسیار زیاد هستند که اجرای برخی از آنها ساده و برخی پیچیده است که هر کدام در نوع خود جالب هستند. همچنین تمام کننده های بسیار جذابی در بازی قرار دارد که شما را هر چه بیشتر جذب بازی میکند.
دمو های بازی پر از اکشن های خون آلود زیبا هستند که واقعا شما را میخکوب بازی نگه می دارند. شاید بتوان گفت تنها مشکلی که این دمو ها دارند این است که برخی از آنها بسیار کوتاه هستند و گاهی روی اعصابتان راه می روند ولی در کل خوب هستند و از جمله نقاط قوت بازی به شمار می روند. برخی از این دمو ها واقعا هیجان انگیز هستند به خصوص برای اکشن بازها.
یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی بخش CO – OP آن است. این بخش از بازی مملو از هیجان و زد و خورد است که شما می توانید با دوستانتان از آن لذت ببرید. نکته جالب توجه راجب به این بخش این است که این بخش کاملا از بخش تکنفره بازی جداست و حتی داستانش هم با آن فرق می کند. مراحل جدیدی هم در این بخش پیدا می شود که در بخش تک نفره نبودند.
شخصیت دومی که قرار است با آن بازی کنید یک مکزیکی اصیل است که از دوستان قدیمی شنک است و با هم حساب خلافکاران را کف دستشان می گزارند.
داستا این بخش هم به قبل از بخش تکنفره باز می گردد که در نوع خود جذاب است.
ارزش دیگر بازی بدون شک باس فایت های آن هستند که بسیار بسیار جذاب طراحی شده اند و واقعا از نابودی آنها لذت خواهید برد. باس فایت ها طراحی بسیار زیبایی دارند و نشان از دقت سازندگان به این بخش دارد که واقعا خوب کار شده است. مثلا یکی از باس ها به نام قصاب ماسک به صورت واقعا جذاب است و شنک برای نابودی او به پشتش پریده و به صورتش ضربه می زند که واقعا زیبا کار شده و این بخش صد در صد از نقاط قوت بازی به شمار می آید.
در کل نقطه عطف بازی شنک گیم پلی آن است که بسیار زیبا و جذاب و البته اعیاد آور طراحی شده و شما را وادار می کند بازی را چندین و چند بار به پایان برسانید و به سازندگان نوظهور آفرین بگویید.



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها : بازی Shank٬دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Shank٬دانلود با لینک مستقیم Shank٬دانلود با لینک مستقیم شنک٬دانلود بازی Shank٬دانلود بازی شنک٬دانلود مستقیم بازی Shank٬دانلود مستقیم بازی شنک٬دانلود مستقیم کامپیوتر بازی شنک٬دانلود نسخه فشرده بازی Shank با لینک مستقیم٬دانلود نسخ ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین نقنه

شماره ی اول بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed ، Darth Vader قهرمان بازی را کلون کرد تا یک سری آزمایشات روی وی انجام دهد اما موفق نشد. بازی از آن جا شروع می شود که شما در نقش Starkiller، شاگرد اسرارآمیز Darth Vader ظاهر می‌شوید. این در حالیست که وی قبلا فداکاری به خرج داده تا Rebel Alliance را نجات دهد. او نیز شخصیتی بوده است که در شماره ی دوم بازی به عنوان نتیجه شبیه سازی ظاهر می‌شود. هدف از بیان قسمتهای مختلف بازی اسپویل کردن آن نیست بلکه جهت آشنایی کلی می‌باشد. starkiller از kamino خارج می شود و با نیروهای Darth Vader به مبارزه خواهید پرداخت. سرپرست اجرایی این بازی ، در مورد نسخه شماره ۲ این بازی گفته : “شاید در شماره ی اول شما شاهد تکراری بودن سیر یکنواخت بازی بودید ولی مطمئنا ما این سیر تکراری بودن روند را از بازی حذف می کنیم و به بازی تنوع می بخشیم تا بازیکن خسته نشود و بازی را تاآخر انجام دهد”.از این رو به نظر می رسد تا یک سری معماها در بازی گنجانده شود تا هم به بازی تنوع ببخشد و هم بازیکن بتواند توقف کند و جدا از مبارزات نفس گیر کمی نیز فکر کند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|دانلود نسخه بدون ایراد در اجرای ویدیوها ، به همراه کرک نهایی و نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی|

starw2 cover دانلود بازی بسیار زیبای Star Wars: The Force Unleashed 2



:: موضوعات مرتبط: +بازی , -بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: 360360 دانلود بازی xbox 360 , Assassins Creed :BrotherHood , کرک بازی Assassins Creed :BrotherHood , x box 360 , بازی Assassins Creed :BrotherHoodبرای کامپیوتر , بازی مهیج xbox 360 , بازی کنسول xbox 360 , بازی جذاب xbox 360 , بازی رایگان xbox 360 , بازی سرگرم کننده xbox 360 , خرید پستی بازی جدید Assassins Creed :BrotherHood , خرید بازی Assassins Creed :BrotherHood , خرید پستی بازی Assassins Creed :Broth ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 12 دی 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد